De aanhouder .......

Laatst heb ik in mijn blog geschreven hoe boos ik op mezelf was. Boos omdat ik erin ben getrapt om iets gratis aan te nemen. Met als gevolg een rekening van 81 euro en een abonnement van een halfjaar. Ik ben de afgelopen weken  er zeer boos  over geweest en heb een paar keer contact gezocht met de klantenservice. Ze hielden hoog en laag vol dat ik die 81 euro moest betalen. Maar dat hadden ze tegen de verkeerde gezegd  en ben ik op onderzoek gegaan👮‍♀️. Ik kwam een item tegen van Kassa. En zag steeds meer klachten.  Zelf zag ik dat ze op  2 Maart hebben gebeld  en op 11 januari zouden ze een bevestigingsmail hebben gestuurd. Dat is toch vreemd.  Ook het gratis puzzelboekje heb ik nooit ontvangen. Maandag maar weer gebeld en gezegd dat ik die herinnering nog steeds niet ga betalen. En dat hun zich niet aan hun afspraken houden. Ja mevrouw ik zal het opschrijven. Meer kan ik niet doen. Dan zorg je maar voor iemand die dat wel kan. Nee mevrouw die is er niet. Tja. Ook nog eens iets geks. De klantenservice is maar van 10 tot 13 uur geopend .🤫Maandag kwam de stoom bijna uit mijn oren. De zoveelste keer dat ik gebeld heb en weer niets uitgehaald. Gisteren heb ik Klacht.nl aangeschreven en mijn klacht op hun site gepubliceerd. Die hebben contact opgenomen en gisteravond kwam er een mailtje binnen. Dat ze het abonnement hebben gecanceld en de factuur kon ik als niet verzonden beschouwen. Potverdikke.  Dus zo kan het ook. Opkomen voor jezelf is iets wat je moet leren en durven. Maar Tjee. Ik wil niet weten hoeveel mensen maar klakkeloos die rekening hebben betaald.  Maar mijn geld hebben ze dus niet gekregen. De aanhouder heeft gewonnen!

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.